Blog Post

Targuri si expozitii – activitati post eveniment

targuri-si-expozitii-post-vanzare

Dacă stai să te gândești la lucrul asta,  un târg expozițional seamănă destul de mult cu un iceberg. Cam 10% din volum de activitati este partea vizibilă (de exemplu orele de vârf ale unei expoziții unde se adună foarte mulți vizitatori) iar restul iceberg-ului care nu iese la suprafață este efortul depus pentru a planifica expoziția, a împărți bugetul, și a stabili strategia pentru participare.

O mare parte din atenție este distribuită în direcția pregătirilor înainte de expoziție, în timp ce tot ceea ce se întâmplă după este esențial pentru ca participarea să aibă succesul așteptat, dar, de cele mai multe ori, tot procesul ce are loc după târg este complet neglijat.

Vom enumera câteva lucruri ce trebuie făcute imediat după ce târgul s-a încheiat. Sunt task-uri care, de cele mai multe ori, sunt lăsate la urmă, dacă nu chiar neglijate complet. Însă trebuie să te ocupi de ele atâta timp cât experiența târgului este încă fresh în mintea ta si a participantilor pentru a avea rezultatele dorite.

Analizează lista de Leaduri

O privire mai atentă asupra leadurilor tale generate în timpul târgului poate fi esențială în îmbunătățirea raportului final. Ai putea, de asemenea, să descoperi detalii importante pe care le-ai neglijat la început.

Tiparul traficului– A fost standul tău mai aglomerat în prima zi sau în ultima zi a târgului expozițional? Când ai adunat leadurile cu cel mai mare potențial? Fiecare eveniment are un flux diferit și participanți cu atât mai diferiți. A ști atunci când standul tău are cel mai mare potențial te poate ajuta să îți organizezi cât mai bine personalul la următoarea participare.

Tiparul participanților-Observi un tipar în rândul leadurilor adunate? Sunt persoane cu care ai mai interacționat sau sunt clienți noi? Business-ul tău a atras mai mulți reselleri sau mai mulți clienți finali? Toate aceste informații te pot ajuta să creezi ofertele și sa identifici tiparul de vizitator la stand.

Creează un sondaj în rândul staff-ului

Persoanele care au discutat direct cu un potențial client îți pot oferi informații valoroase despre aceștia. În loc să aștepți ca persoanele implicate să îți spună direct ideile lor despre târg, adresează-le întrebări sau creează un chestionar online în care aceștia să răspundă exact întrebărilor tale și să vină cu sugestii, comentarii, impresii care te pot ajuta pe viitor.

Alcătuiește un raport post-expoziție

Stabilirea performanțelor târgului este un pas crucial în stabilirea valorii participării la acesta. Raportul se poate alcătui în diferite moduri, unii antreprenori preferă raporturile detaliate, exacte, cu descrieri despre activitățile care au avut loc, în timp ce alții alcătuiesc raporturi formate dintr-o singură pagină, formatată într-un mod cât mai simplu, despre leadurile adunate, return on investment, etc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button