Blog Post

De ce să participi la un târg?

Cele mai importante 6 motive pentru a participa la un târg/expoziție

Știu că decizia de a participa la un târg nu este una ușoară. Pe lângă investiția în prezența la eveniment – închirierea spațiului, construcția standului, imprimarea materialelor necesare (broșuri si cataloage) mai este vorba și despre timpul pe care va trebui să îl investești în acest proiect, timp pe care îl vei lua din a vă face activitatea curentă. Aș dori în cele ce urmează să îți prezint beneficiile pe care o astfel de inițiativă le poate avea pentru tine și afacerea ta.

vizitatori stand expozitional

1. Întâlnirea față în față cu potențiali clienți

Datorită dezvoltării infrastructurii online și de livrări ne putem face activitatea la distanță fără să fim nevoiți să facem drumuri până la clienți pentru a ne livra comenzile sau să încasăm facturi. Acest lucru răpește mult din beneficiile pe care o relație personală le poate avea într-un business. Știm foarte bine că multe din deciziile de business pe care le luăm nu țin cont numai de cifre ci și de conexiunea pe care o avem cu respectivul partener. Prin participarea la un târg vei putea să întărești această conexiune într-un mod foarte eficient. Într-un timp scurt vei avea ocazia să te întâlnești cu o parte din clienții tăi și să dezvolți relații personale cu partenerii.

2. Vizibilitatea brandului

Probabil că una din cele mai frecvente modalități prin care ți-ai prezentat până acum imaginea companiei a fost prin comunicarea în online. Știu că este unul din cele mai la îndemână canale de marketing. Însă atunci când brandul tău va putea fi văzut în cadrul unui târg de profil, impactul pe care el îl va avea și pe alte canale va crește considerabil. Vei putea să îți impresionezi atât clienții actuali, cât și să ramâi în mintea unor posibili clienți noi.

3. Încrederea pe care clienții și prospecții o pot căpăta în compania ta

Participarea la un târg îi va face pe clienții tăi să aibă o mai mare încredere în compania ta. Deoarece nu orice firma își permite acest efort investițional, cei care o fac vor fi văzuți ca firme serioase care investesc în imaginea lor. Ce am observat că este important pentru câștigarea încrederii este prezența la mai multe ediții ale aceluiași târg. Asta va întipări în mintea vizitatorilor imaginea unei companii serioase, acest lucru fiind cu atât mai important pentru partenerii tăi: distribuitori/revanzatori.

4. Relații puternice în industrie

De cele mai multe ori participarea la o expoziție este și o demonstrație de forță. Companiile mari vor avea standuri mari și impresionante și a fi în preajma lor îți va oferi ocazia să ridici profilul companiei. De asemenea, în cadrul târgurilor vor fi nenumărate oportunități de networking atât cu vecinii de la standurile alăturate precum si prin diferite întâlniri de business și prezentări generate de organizator și alți expozanți mari (mese luate împreuna si cocktailuri).

5. Oportunitate de vânzări și obținere de leaduri

Una din cele mai importante motive pentru a participa la o expoziție este tocmai pentru a îți vinde produsele/serviciile. Fiind atât de aproape de potențiali clienți va fi mult mai ușor să îi convingi  sau să le obții contactele pentru a le face o vânzare ulterioară. Ce este foarte important pentru asta este să ai o ofertă atractivă la eveniment și un mod organizat de a comunica cu persoanele cunoscute la eveniment, după târg.

prezentare expozitie

6. Prezentarea de noi produse și servicii

Știm cu toții că marile lansări de produse se fac în cadrul unor evenimente menite să atragă atenția publicului țintă. Târgurile și expozițiile sunt locuri unde se poate face acest lucru. De exemplu, marii constructori auto își prezintă noile creații în cadrul unor asemenea evenimente. Vei avea ocazia să obții un capital mare de imagine dacă ceea ce oferi prezintă avantaje competitive majore sau o îmbunatățire vizibilă față de produsele competitorilor. De asemenea, în cadrul târgurilor vor fi prezenți și influenceri – bloggeri sau persoane cu notorietate în piață care vor putea să vorbească despre tine mult mai eficient decât o poți face tu.

Dacă te-am convins că participarea la un târg poate fi utilă și pentru tine te invit să vezi ce variante de amenajare stand avem pentru tine aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Related Posts

Standuri expoziționale cu print textil – recomandări

În vreme ce standurile expoziționale clasice făcute din panouri PVC sau Forex au anumite

stand-expo
Designul unui stand expozițional

Imaginează-ți că te plimbi printr-un Mall și treci pe lângă un magazin care are