Blog

Comunicarea în timpul Coronavirus

Tratarea unei situații ce implică o pandemie precum cea declanșată de coronavirus este un teritoriu necunoscut pentru majoritatea companiilor. Mulțu dintre clienții noștri probabil deja au cerut asistență pentru a genera o strategie de comunicare atât internă, cât și externă. Această strategie este necesară nu doar pentru a te pregăti pentru un eventul impact al COVID, ci și pentru un incident care ar putea avea loc din cauza acestuia. Un principiu general valabil pentru o situație precum aceasta este Read More...

Lead vs Prospect vs Oportunitate – Cum poți să faci trecerea de la una la cealaltă

Ce este un potențial client și când știi că acesta nu mai este un simplu lead? Nu există, desigur, o definiție universal valabilă. Cu toate acestea, câteva concepții greșite trebuie rezolvate, pentru că definiția unui potenția client are un impact mare asupra procesului de vânzare și asupra alinierii acestuia cu eforturile de marketing. Acest lucru, de exemplu, este valabil inclusiv pentru standuri expoziționale și orice alt tip de afacere. În acest articol scriu despre primul stadiu al potențialului client-oportunitatea, imediat după Read More...

Cum să creezi un plan de vânzări II

Știi deja din articolul anterior câteva principii de bază pentru crearea unui plan de vânzări bun. Înainte de asta, însă, fie că este vorba de atenția posibililor investitori, a potențialilor angajați sau a viitorilor clienți cu toții au nevoie de o modalitate estetică si funcțională de a se face cunoscuți. O opțiune excelentă sunt întotdeauna standurile expoziționale premium. Acum că ai aflat ce este un plan de vânzări și care sunt primii pași pentru crearea acestuia din ultimul articol Read More...

Cum să creezi un plan de vânzări

Tu ai pregătit un plan de vânzări? Antreprenori, agenți de vânzări, manager de vânzări observă multiple beneficii din aceste planuri de vânzări – fie că sunt pentru afacerea lor, pentru departamentul pe care îl conduc, sau pentru echipa pe care o conduc aceștia. Dar, ce este mai exact un plan de vânzări? În următoarele 2 articole de blog vom avea în vedere toate aspectele pe care trebuie să le iei în considerare atunci când vrei să creezi un plan de vânzări. Un Read More...

Standuri expoziționale – Cum integrezi tehnologia în interacțiunile cu vizitatorii?

Tehnologia poate fi un instrument de marketing extrem de valoros. Cu toate acestea, există câteva lucruri pe care le poți face pentru a-i îmbunătăți eficiența. Îți prezint 8 modalități simple prin care poți integra tehnologia în interacțiunile cu vizitatorii unui târg expozițional. 1. Analizează-ți audiența. Întâi de toate, verifică demograficele și preferințele audienței tale și îmbină mijloacele tehnologice, tacticile și mesajele potrivite acesteia. De exemplu, dacă publicul tău țintă este alcătuit în mare parte din persoane de vârsta a doua-a Read More...

Standuri expoziționale din sisteme modulare

Dacă ai folosit întotdeauna un stand custom pentru expozițiile la care ai participat, e posibil ca următorul târg să te forțeze să folosești sisteme modulare pentru a crea un nou stand expo. Dar ce este mai exact un stand expozițional din sisteme modulare și care sunt principalele beneficii? Sistemele modulare au apărut în 1970 și presupun folosirea unor componente sustituibile din care se pot crea diferite sisteme de expunere pentru standurile expoziționale. Majoritatea includ materiale ușoare pentru cadre (aluminiu, Read More...

Târguri și expoziții: Cum alegi la ce eveniment să participi

Fie că bugetul tău este de 1000 euro sau 50.000 euro, participarea la un târg expozițional presupune un efort considerabil. Este nevoie sa iei sute de decizii referitoare la imagine, staff, amenajarea standului expozițional, bugete. Dar cea mai importanta decizie dintre toate este -ce târg expozițional merită investiția ta? Alegerea dintr-o masă mare de expoziții poate fi epuizantă, ceea ce îi face pe manageri să aleagă varianta mai ușoară și pe care o cunosc deja. Selectarea celui mai potrivit Read More...

Standuri expoziționale – cum să profiți la maxim de o expoziție cu un buget redus

În articolul anterior discutam despre principalele metode prin care poți profita la maxim de un buget mic pentru participarea la un târg expozițional. În articolul de astăzi îți prezint și alte idei pe care le poți lua în considerare la următoarea ta participare la o expoziție. După ce ai pus la punct un plan pentru târgul expozițional, ți-ai stabilit obiective clare și realiste, trebuie să implementezi o strategie smart care să te pună în valoare în fața altor competitori. Fii Read More...

Standuri expoziționale – sfaturi despre a profita la maxim de participarea la un târg chiar dacă ai un buget mic I

Standurile expoziționale mici și bugetele pe măsura acestora nu sunt sub nicio formă o scuză pentru rezultatele slabe. Îți prezint câteva idei pe care să le iei în considerare la următoarea ta participare la un târg expo care te vor ajuta să îți găsești forța necesară să concurezi cu marile companii. Intră in joc Nu cred că mai trebuie menționat faptul că un expozant mic trebuie să se asigure că fiecare bănuț are un impact asupra afacerii și că nicio parte Read More...

Standuri Expoziționale Modulare – ce sunt și când să le alegi?

Produsele destinate  participării la expoziții și alte evenimente de prezentare s-au diversificat constant. În ziua de astăzi dacă ai în gând un asemenea proiect ai la dispoziție o gamă largă de opțiuni – de la sisteme expoziționale simple (roll-up, pop-up) până la standuri expoziționale unice cu un preț ridicat și fără a putea să le refolosești. Undeva la mijlocul acestei game de produse se situează standurile expoziționale modulare. Acestea sunt realizate din elemente individuale dar care se pot integra Read More...
Call Now Button