Blog

Târguri și expoziții: Cum alegi la ce eveniment să participi

Fie că bugetul tău este de 10,000 sau 10 milioane de lei, administrarea unui târg expozițional presupune un efort destul de mare. Necesită luarea a sute de decizii referitoare la branding, staff, amenajarea standului expozițional, bugete. Dar succesul sau eșecul acestor lucruri stă în cea mai fundamentală decizie dintre toate: ce târg expozițional merită investiția particiării tale. Alegerea dintr-o masă mare de expoziții poate fi epuizantă, ceea ce îi face pe manageri să aleagă varianta mai ușoară și cu Read More...

Standuri expoziționale – cum să profiți la maxim de o expoziție cu un buget redus

În articolul anterior discutam despre principalele metode prin care poți profita la maxim de un buget mic pentru participarea la un târg expozițional. În articolul de astăzi îți prezint și alte idei pe care le poți lua în considerare la următoarea ta participare la o expoziție. După ce ai pus la punct un plan pentru târgul expozițional, ți-ai stabilit obiective clare și realiste, trebuie să implementezi o strategie smart care să te pună în valoare în fața altor competitori. Fii Read More...

Standuri expoziționale – sfaturi despre a profita la maxim de participarea la un târg chiar dacă ai un buget mic I

Standurile expoziționale mici și bugetele pe măsura acestora nu sunt sub nicio formă o scuză pentru rezultatele slabe. Îți prezint câteva idei pe care să le iei în considerare la următoarea ta participare la un târg expo care te vor ajuta să îți găsești forța necesară să concurezi cu marile companii. Intră in joc Nu cred că mai trebuie menționat faptul că un expozant mic trebuie să se asigure că fiecare bănuț are un impact asupra afacerii și că nicio parte Read More...

Standuri Expoziționale Modulare – ce sunt și când să le alegi?

Produsele destinate  participării la expoziții și alte evenimente de prezentare s-au diversificat constant. În ziua de astăzi dacă ai în gând un asemenea proiect ai la dispoziție o gamă largă de opțiuni – de la sisteme expoziționale simple (roll-up, pop-up) până la standuri expoziționale unice cu un preț ridicat și fără a putea să le refolosești. Undeva la mijlocul acestei game de produse se situează standurile expoziționale modulare. Acestea sunt realizate din elemente individuale dar care se pot integra Read More...

Targuri si expozitii – activitati post eveniment

Dacă stai să te gândești la lucrul asta,  un târg expozițional seamănă destul de mult cu un iceberg. Cam 10% din volum de activitati este partea vizibilă (de exemplu orele de vârf ale unei expoziții unde se adună foarte mulți vizitatori) iar restul iceberg-ului care nu iese la suprafață este efortul depus pentru a planifica expoziția, a împărți bugetul, și a stabili strategia pentru participare. O mare parte din atenție este distribuită în direcția pregătirilor înainte de expoziție, în timp Read More...

Expozitii si targuri externe – Prima participare

Ai deja câțiva clienți externi câștigați din recomandări sau din campaniile de marketing online și te gândești că nu ar fi o idee rea să stai la aceeași masă cu posibili parteneri externi. Ai decis că participarea la o expoziție internațională poate fi un prim pas pentru a înțelege mai bine o altă piață. Am trecut și noi prin acest proces și de asemenea susținem o mulțime de firme care fac primul pas spre o prezenta internaționala prin intermediul Read More...

Închiriere standuri expoziționale sau achiziție?

Una din cele mai frecvente întrebări pe care participanții la târguri le au este care sunt avantajele și dezavantajele de a închiria sau de a cumpăra un stand expozițional modular. După ce am lucrat cu câteva sute de clienți și am realizat mii de sisteme expoziționale pot să vă spun care este întelegerea pe care noi o avem asupra acestui aspect. În primul rând – înainte de a da un răspuns ar trebui văzut în ce categorie de clienți te încadrezi. Read More...

Pop-up textil / Spider Textil FormTex – ce este si cand sa il alegi?

Probabil ai observat deja folosite la diverse evenimente structurile expoziționale de tip pop-up. Compact și cu un aspect elegant datorită printului pe pânză, pop-up-ul textil FormTex nu mai este de mult o noutate în peisajul expozițional. O bună parte din companiile care în trecut realizau comunicarea la eveniment pe structuri de tip pop-up spider magnetic sau roll-up au ales să migreze către acest tip de sistem. Ce este el și de ce ai alege acest tip de produs afli în Read More...

Participi la o expoziție – Cum măsori valoarea primită?

Patru pași care te vor ajuta să afli valoarea programului tău de marketing la expoziție identificând în același timp indicatorii esențiali. Evaluand evoluția acestora vei putea sa alegi expozitiile la care este eficient sa participi. Să fim sinceri: majoritatea expozanților nu reușesc să comunice eficient adevărata valoare a efortului depus in zona de marketing. Doar 35% din oamenii de marketing urmăresc procentajul de lead-uri provenite în cadrul expozitiilor care și generează vânzări efective si mai puțin de jumătate din expozanți Read More...

5 sfaturi care te vor ajuta ca participant la prima expoziție

Dacă ești pe punctul de a participa la prima expoziție poate te întrebi care ar fi câteva sugestii și ponturi pe care să le folosești pentru a obține cel mai bun rezultat pentru această investiție, chiar dacă ești nou venit in zona de târguri și expoziții. Doar pentru că ești la început asta nu înseamnă că trebuie să te comporți ca un boboc sau că obligatoriu vei obține rezultate slabe. Iată cinci ponturi care te vor ajuta să-ți iei mai Read More...
Call Now Button