Blog Post

5 sfaturi care te vor ajuta ca participant la prima expoziție

stand-expozitional

Dacă ești pe punctul de a participa la prima expoziție poate te întrebi care ar fi câteva sugestii și ponturi pe care să le folosești pentru a obține cel mai bun rezultat pentru această investiție, chiar dacă ești nou venit in zona de târguri și expoziții.

Doar pentru că ești la început asta nu înseamnă că trebuie să te comporți ca un boboc sau că obligatoriu vei obține rezultate slabe. Iată cinci ponturi care te vor ajuta să-ți iei mai ușor avânt de pe rampa de lansare.

 

  1. Identifică discounturile oferite de organizatori pentru participanții noi la o expoziție. 

În ciuda potențialelor dezavantaje pentru un nou venit (cum ar fi locații ale standului dezavantajoase, limite impuse în privința suprafeței standului, etc.) aceste pachete îți pot economisi bani și oferi șansa să testezi un târg înainte de a mări investiția în acest sens. Ia legătura cu organizatorii evenimentului și cere-le informații despre acest gen de oferte de participare, pe care le au în portofoliu pentru a atrage potențiali expozanți.

 

  1. Folosește tacticile de promovare gratuită.

În liniile celor menționate mai sus, contactează organizatorii evenimentului și întreabă despre orice oportunitate de promovare gratuită sau cu un cost redus. De exemplu, în multe cazuri, premergător evenimentului, organizatorii desfășoară o campanie de email marketing, prezentându-i pe noii expozanți, cu atât mai mult cu cât urmează să prezinți ceva unic sau ai o campanie inteligentă de marketing. Ca expozant nou-venit, asigură-te că profiți de orice oportunitate de a te promova și genera conștientizare în piață despre oferta ta de business.

 

  1.  Achiziționează local componentele standului sau folosește sisteme portabile.

Daca încerci să obții costuri mici, una dintre variante este de a reduce costurile de transport. Iar o modalitate de a o face este să achiziționezi elementele auxiliare din cadrul standului în orașul unde are loc evenimentul. Apoi, le poți dona unei organizații caritabile, recicla, dona participanților la eveniment, oferi angajaților sau pur și simplu să le expediezi la sediu tău, pentru a fi folosite acolo. De asemenea, poți folosi o soluție de stand expozițional portabil pe care să îl poți instala ușor și refolosi. Poți găsi aici gama noastră de standuri portabile.

standuri expozitionale
  1.  Gândește “în afara cutiei”.

Daca începi de la un nivel mic, în majoritatea cazurilor ai o flexibilitate foarte mare în a încerca tehnici noi, poate chiar mai puțin tradiționale. Asa că, fii atent la cele mai rapide, eficiente și ieftine metode de a-ți rezolva problemele – chiar și dacă acestea se situează în afara normelor tradiționale.  De exemplu, chiar este nevoie să trimiți prin curier exponatele tale către locația evenimentului sau este mai eficient din punct de vedere al costurilor sa închiriezi o dubă de transport sau o camionetă și să o conduci tu însuți acolo? Ai pe cineva în firmă care are abilități de fotograf profesionist? Ar fi posibil să te folosești de pasiunea acestei persoane pentru a fotografia produsele tale pentru a folosi imaginile în cadrul standului expozițional?

 

  1.  Prezintă în cadrul evenimentului.

O modalitate sigură de a genera conștientizare și stabilirea firmei tale ca un lider în industrie este aceea de a te asigura că obții un loc printre speaker-ii din cadrul evenimentului.  Evident, probabil că va trebui să muncești un pic în plus pentru a identifica angajați experți în cadrul firmei tale (sau, chiar mai bine, un client extrem de mulțumit și bun cunoscător al produselor tale) sa gândești un subiect potrivit și prezentarea în sine și să te asiguri că vorbitorul este antrenat în arta prezentării, pentru a asigura un succes maxim în audiență. Evident – cel mai bine ar fi să susții chiar tu această prezentare.  Acest efort extra, gratuit, poate totuși să-ți ofere un avantaj chiar și asupra altor expozanți care sunt veterani ai evenimentului respectiv. Ține minte că prezentarea trebuie să fie educațională și nu o încercare de a vinde produsele tale și trebuie să se raporteze la un aspect anume care reprezintă o problemă pentru majoritatea audientei țintă, și pe care produsul sau serviciul tău o poate rezolva.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button