Vânzări/Marketing

Automatizarea Emailurilor de Follow-up

Emailurile de follow-up te pot ajuta să intri în legătură cu potențialii clienți. Aceste e-mailuri ar trebui să aibă, de asemenea, o notă personală. În plus, sunt cruciale pentru întrega ta operațiune de vânzări. Te invităm să citești mai multe articole de blog din categoria vânzări/marketing.

Conform Inside Sales, 50% din toate vânzările au loc după cel de-al șaselea email sau efort de a intra în legătură cu un potențial client. Totuși, scrierea unui e-mail personalizat, fără cusur după fiecare întâlnire, poate dura timp. Soluția potrivită: automatizarea emailurilor de follow-up.

1. Începe prin a crea un email și a crea un template

În funcție de tipul de potențial client cu care ai luat legătura, creează un email ce va putea fi personalizat mai târziu. Poți include imagini, și diverse fonturi care să atragă atenția.

2. Construiește mai multe fluxuri de lucru pentru clienți și potențiali clienți

E-mailul tău de follow-up este generat aproape automat, dar textul tău nu ar trebui să fie standardizat. Diferite tipuri de comunicări ar trebui trimise clienților și clienților potențiali. Gândește-te la crearea mai multor e-mailuri automate bazate pe fazele călătoriei cumpărătorului tău. Pe baza diferitelor activități ale utilizatorilor de pe site-ul tău, poți crea treptat o experiență mai sofisticată.

3. Determină-ți obiectivele

Acum că știi ce dorești să simtă publicul tău, cum vei face pentru a realiza acest lucru? Ce rezultat doriți să obțineți cu strategia ta automată de e-mail de follow-up? Începe prin a face o listă de obiective. Aceasta ar trebui să conțină ambele obiective calitative și cantitative (de exemplu, creșterea ratei de răspuns cu X%) (cum ar fi îmbunătățirea modului în care sunt concepute e-mailurile noastre ulterioare). Apoi, aranjează obiectivele în ordine cronologică. Creează un calendar pentru a-ți contura obiectivele și secvența în care vei dori să le realizeze.

4. Conturează un traseu al utilizatorului

Ce se întâmplă atunci când un vizitator intră la început pe site-ul tău? Ia un pix și o bucată de hârtie și ia în considerare traseul parcurs de potențialul client și așază-l pe hârtie. Acest lucru te poate ajuta să înțelegi câte e-mailuri ar trebui să automatizezi, când să le trimiți și care este scopul fiecărui e-mail.

5. Creează planul final

Gândește-te la cerințele pentru planul tău de e-mail de follow-up. Cum ai transmite mesajul tău către potențialii clienți și clienții deja existenți? S-ar putea să ai nevoie de mai mult conținut, mai multe elemente, software automatizat sau chiar interfețe de utilizator mai bune pentru site-ul tău. Împarte aceste sarcini în mai multe părți gestionabile pe care le poți completa pe rând. Pentru a fi sigur că procesul și consecințele sunt clare, asigură-te că fiecare pas este implementabil.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *