Expoziții/Târguri Expoziționale

Secrete pentru un Stand Expo Atractiv

Componenta fascinantă și dificilă a marketingului pentru un târg expozițional este proiectarea standurilor expoziționale și crearea design-ului acestuia. Păstrează un design simplu și ai în vedere aceste patru concepte pe care ți le voi prezenta în continuare.

Una dintre cele mai interesante componente ale marketingului este un design excelent pentru standurile expoziționale. Ar trebui să alegi designul cu cel puțin patru luni înainte de eveniment dacă îți dorești un succes pe măsură. Patru sugestii pentru faza de proiectare sunt enumerate mai jos:

1. Dacă atragi copiii, vei atrage și părinții lor. Adaugă lucruri interesante pentru copii

Dacă oferi produse sau servicii potrivite pentru familii, o sugestie ar fi să adaugi și un borcan cu ciocolată și alte bunătăți la standul tău, împreună cu materiale colorate, asta dacă spațiul îți permite. Acestea pot fi poziționate pe rafturi sau mese joase, astfel încât copiii să poată ajunge la ele cu ușurință. Nu vă fie teamă să abordați familiile în afara standului.

Chiar dacă publicul vostru este puțin mai în vârstă, oamenii se îngrămădesc spre dulciuri dacă acestea sunt promovate corespunzător. În această situație, poți lua în considerare și furnizarea de cafea, ceai sau ciocolată, mai ales dimineața sau mai târziu în cursul zilei. Trebuie să te folosești de designul pop up-ului textil și standului în general pentru a oferi informații clare și pentru a-i încuraja pe vizitatori. Pentru a putea crea o impresie bună încă de la început, zâmbește mereu și adresează-te direct publiculului.

2. Standul trebuie să emane o atmosferă plăcută

Alege lumina perfectă pentru a atrage atenția oricăror vizitatori și pentru a crea o atmosferă veselă și primitoare. De exemplu, nevoile standului tău de iluminare se pot modifica dacă scopul companiei pe care o reprezinți este de a atrage atenția oamenilor, evocând un sentiment de intrigă sau uimire.

Doar asigură-te că există suficientă lumină pentru ca oricine dorește să vorbească cu membri echipei tale sau să se uite la materialele disponibile să vă poată vedea fără să fie nevoie să se chinuie prea tare.

3. Alege un stand mai degraba deschis

Cu excepția cazului în care intrarea este suficient de mare, nu ar trebui să existe mese în fața standului expo.

De asemenea, afișajul ar trebui să fie atrăgător pentru ochii vizitatorilor. Utilizează un afișaj interactiv de top pentru a ocupa complet spațiul disponibil, fără a-l încărca inutil cu decorațiuni. Echipa Formtex vă poate ajuta să alegeți unul cât mai funcțional, fără să fie încărcat sau aglomerat.

4. Folosește culori și luminici diferite de competiție

Folosește o culoare care să fie în ton cu brandingul companiei tale pentru a stabili tonul standului în general și a capta atenția atunci când vrei să ieși în evidență; unele nuanțe îi fac pe oameni să graviteze spre ele sau îi fac să se simtă într-un anumit fel.

Dacă vei combina afișajul cu un serviciu excelent pentru clienți, s-ar putea să găsești soluția câștigătoare. Pregătește și niște fluturași și invitații.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *