Standuri Expoziționale

Sfaturi pentru Participarea la un Târg Expo cu un Cost Redus

Este esențial să evaluezi cu atenție bugetul dacă participi pentru prima oară la o expoziție comercială sau dacă ai participat la mai multe în trecut. În special dacă dorești să te incadrezi într-un buget mai redus. (ceva ce sigur vrem toți în această perioadă)

Este de la sine înțeles că expozițiile comerciale pot fi excelente pentru compania ta dacă sunt respectate anumite condiții, de ambele părți. Am pregătit un articol de blog despre cum poți seta obiectivele corecte. Il poți citi aici. Cu toate acestea, dacă nu urmărești îndeaproape bugetul, avantajele ar putea avea un cost ridicat. Atunci când începi strategia pentru participarea la un târg comercial, există multe cheltuieli diferite de luat în considerare, inclusiv, dar fără a se limita la:
Promovare
Marketing
Personal
Utilități
Închirierea locației
Achiziționarea standului expozițional
Achiziționarea de articole promoționale legate de evenimente
Livrarea echipamentelor la locație

Alege un stand modular și portabil

Poți reutiliza cu ușurință un stand expozițional de mai multe ori, selectând unul cu un design modular. Chiar dacă dimensiunile spațiilor expoziționale pot varia de la eveniment la eveniment, poți pur și simplu să ajustezi acest tip de design, ceea ce vă va permite să economisiți bani și, pe termen lung, să merite investiția.

Alege târgurile locale, din apropiere

Încearcă întotdeauna să participi la expozițiile comerciale din regiunea locală pentru a evita cheltuielile pe cazare și drum, dar și cheltuielile pentru transportul echipamentelor.

Folosește imagini gratuite sau stock pentru promovare

Poți descoperi și utiliza fotografii fără drepturi de autor în loc să plătești o mulțime de bani unui grafician sau să angajezi un fotograf pentru o ședință foto cu proiectele tale.

Folosește-te de rețelele de socializare

Poți utiliza platforme de socializare precum Instagram, Facebook, LinkedIn și chiar Pinterest sau Tiktok pentru a-ți promova gratuit prezența la evenimente și târguri. Chiar dacă reach-ul acestora este scăzut, este posibil ca publicul tău să fie acolo și atunci vei vrea să fii și tu prezent cu postări constante în apropierea evenimentului.

Fii cu ochii pe discounturi și oferte

Ai putea descoperi că, în săptămânile premergătoare evenimentului, ești eligibil pentru anumite oferte și promoții exclusive atât la spațiul expozițional în sine, cât și la standurile pe care trebuie să le cumperi. Formtex are discounturi ocazional, așa că nu strică să ne adresezi o întrebare legată de promoțiile curente.

Evită cheltuielile inutile

Îți sugerăm să organizezi un concurs unde oamenii se pot înscrie dacă își oferă adresa de email, decât să oferi cadouri inutile. După eveniment, poți folosi lista de contacte pentru a urmări direct orice client potențial.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *