Expoziții/Târguri Expoziționale

6 Lucruri pe care Trebuie să le Știi Înainte de a Participa la o Expoziție

Poți găsi multe idei despre designul standurilor expoziționale participând la diferite tipuri de expoziții, participând la evenimente comerciale și consultându-te cu alți antreprenori, clienți sau competitori.

Următoarele 6 idei te vor ajuta cu siguranță să pari un adevărat profesionist la următoarea expoziție la care standul tău expo va fi prezent.

  1. Planifică strategia pentru expoziție și începe să lucrezi la grafica pentru pop up-ul tău textil imediat ce determini dimensiunea standului cu care vei participa.
  2. Standul tău expozițional nu ar trebui să fie acoperit cu obiecte și accesorii inutile, dar ar trebui să aibă destule astfel încât să nu pară gol. Caută modele și concepte de standuri de expoziție care ar putea ajuta produsul sau afacerea ta să iasă în evidență din mulțime, și să aibă un element aparte față de competiție.
  3. Dacă reușești să vinzi produsul sau brandul într-un mod captivant, oamenii se vor aduna în cele din urmă la standul tău. Este adevărat că nu toate produsele sunt ușor de expus, dar gestionarea traficului din stand, astfel încât toată lumea să poată avea acces la produsele sau serviciile tale depinde în totalitate de inventivitatea echipei tale. Acest lucru nu numai că va atrage atenția, dar va ajuta și vizitatorii standului să vă înțeleagă mai bine afacerea. De exemplu, poți forma o coadă din turnicheți sau pop up-uri sau te poți folosi de săgeți pe podea pentru a ghida vizitatorii.
  4. Pe lângă pop up-urile și sistemele expoziționale atrăgătoare, dar și designul creativ al standului expozițional, asigură-te că zâmbești și saluți pe oricine trece pe acolo. Mulți expozanți pot alege să rămână așezați și să evite să facă efortul de a interacționa cu vizitatorii. Realizarea contactului vizual și salutarea participanților îi va încuraja să îți viziteze standul. Oamenilor le place să fie recunoscuți. Dacă începi să promovezi agresiv produsul sau serviciul tău, îi vei speria. În schimb, începe o conversație punându-le întrebări scurte și interesante, menite să le capteze atenția, sau, pur și simplu, îi poți saluta și te poți prezenta pentru a începe o discuție
  5. Asigură-te că vizitatorii standului tău expozițional pleacă cu un mesaj clar care completează experiența lor atunci când vine vorba de brandul tău sau de produsele și serviciile tale. Designul standurilor tău expozițional și al pop up-urilor prezente trebuie să indice în mod eficient de ce produsul tău este special, de ce merită și de ce ar trebui să fie dorit de potențialul client. O percepție puternică a mărcii poate fi creată prin împletirea atentă a unei experiențe cu o comunicare care oferă un mesaj impresionant. Lucrează cu profesioniști care cunosc standurile de expoziție și conceptele de afișare. Un pop up premium cu un mesaj captivant va fi suficient pentru a atrage toate privirile.
  6. Este important să depozitezi în siguranță standul expozițional după finalizarea evenimentului. Acest lucru se datorează faptului că majoritatea daunelor aduse elementelor standurilor expoziționale au loc imediat după expozițiile comerciale. Indiferent cât de epuizat ești tu și echipa ta, asigurați-vă că ați împachetat corect standurile pentru că piesele pot fi uneori pierdute sau distruse. Pop up-urile și toate elementele standurilor expoziționale reprezintă o investiție costisitoare, de aceea trebuie să ai grijă să le strângi și să le depozitezi corect. Dacă sunt întreținute corespunzător, majoritatea sistemelor ar trebui să fie într-o formă bună pentru cel puțin 3 ani.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *