Vânzări/Marketing

5 Tactici pentru a Genera mai multe Leaduri

Te uiți vreodată la calendarul tău și te gândești: „Mi-aș dori să am mai multe leaduri programate in calendarul meu”? Aceasta este una dintrele cele mai frecvente probleme pe care o au astăzi agenții de vânzări din toate industriile.Realitatea este că majoritatea agenților de vânzăru pur și simplu nu au suficiente întâlniri în calendar pentru a-și atinge obiectivele de vânzări.

1. Folosește toate canalele de vânzare

Când vine vorba de obținerea multor leaduri importante, un singur canal de vânzare pur și simplu nu este suficient. Aceasta înseamnă că nu te poți baza doar pe e-mailuri sau doar pe LinkedIn sau doar pe apeluri. În schimb, trebuie să utilizezi toate canalele de conectare pe care le ai la dispoziție și să le combini într-o campanie puternică de informare. Poate că trimiți un e-mail, apoi un mesaj, apoi o conexiune LinkedIn, urmată de un apel și apoi un alt e-mail. Le poți combina pe toate împreună în orice mod are sens pentru tine, compania ta și potențialii clienți. Folosește toate instrumentele din arsenalul tău pentru funnelul de vânzări.

2. Oprește-te doar atunci când clienții spun nu

Acesta e un sfat de ținut minte. Când clienții potențiali chiar spun nu sau îți spun să pleci, atunci ar trebui să respecți întotdeauna asta, mai ales dacă toată convorbirea este în scris. Totul s-a terminat în acel moment. Dar dacă pur și simplu nu primești răspunsuri de la ei, dacă nu te conectezi cu ei, dacă nu primești un apel înapoi, atunci continuă. Sondajele arată că majoritatea oamenilor de vânzări renunță mult prea devreme la pontențialii clienți. Așa că oprește-te doar când ei spun nu.

3. Personalizează toate mesajele

Personalizarea este un pion important în generarea de leaduri de azi. Imaginează-ți că ești un cumpărător de nivel înalt și că primești un e-mail de la un agent de vânzări. Primul lucru la care te vei gândi imediat ce vei începe să citești e-mailul este: „Oare este acesta un e-mail automat? Este de la un bot aleatoriu sau este de la o ființă umană reală care s-a interesat în prealabil de afacerea mea?” În calitate de agent de vânzări, dacă poți fi în a doua categorie, vei primi mult mai multe răspunsuri, fie că este vorba de e-mail, de telefon sau de orice canal pe care îl folosești.

Esențial este să personalizezi tot mesajul. În procesul de informare, trebuie să demonstrezi că știi cine sunt: ​​compania lor, numele și detalii mai mici, mai specifice, cum ar fi cine sunt unii dintre concurenții lor de top. Cu cât personalizezi mai mult mesajul trimis, via prin email, fie la telefon, cu atât rata de răspuns va fi mai mare – și cu atât este mai mare probabilitatea de a programa efectiv acea întâlnire cu clienți potențiali de înaltă calitate.

4. Cel puțin 20 de impresii cu fiecare client potențial

În generarea de clienți potențiali, „impresia” se referă la activități de orice fel pentru a intra în legătură cu un prospect. Ai nevoie de cel puțin 20 de impresii pentru fiecare prospect pentru a avea succes cu generarea de lead-uri astăzi. Acum, probabil că te gândești: „Uau! Sună aproape ca și cum aș urmări persoana respectivă.” Dar realitatea este că, dacă primești doar câteva impresii pentru fiecare client potențial – dacă dai trei apeluri și apoi renunți – renunți prea devreme.

Ar trebui să te adresezi clienților potențiali în mai multe moduri diferite, valorificând toate canalele pe care le ai la dispoziție. Poate că trimiți cinci sau șase e-mailuri fiecărui client potențial pe parcursul unei luni, în timp ce suni fiecare client potențial de cinci, șase, șapte ori pe parcursul lunii. De asemenea, este posibil să trimiți o solicitare de conectare LinkedIn sau să urmărești ceva ce fac ei pe rețelele sociale. Fiecare dintre aceste lucruri este o „impresie” care îți prezintă într-un fel prospectul. În acest fel, când în sfârșit îl contactezi printr-un telefon, ei știu deja cine ești.

5. Creează o hartă cu întregul proces de generare de lead-uri

Această idee reunește totul într-un proces puternic de generare de clienți potențiali. Majoritatea agenților de vânzări sunt foarte la întâmplare în ceea ce privește modul în care prospectează. Chiar dacă folosesc mai multe canale pentru a ajunge la clienții potențiali, este probabil să-și facă jobul într-un mod improvizat, neplanificat. În schimb, ar trebui să mapați întregul proces de la capăt la capăt, creând ceea ce se numește un plan de prospectare.

Planul tău de prospectare îți permite să știți exact ce ar trebui să faceți, în ce zi, la ce oră și cu ce prospect. Cu cât ești mai organizat în ceea ce privește funnelul de vânzări, cu atât este mai probabil să rdevii sistematic în ceea ce privește prospectarea și, în cele din urmă, să generezi mult mai mulți clienți potențiali.

Sper că te-au ajutat aceste idei, iar dacă ești în căutare de sisteme expoziționale modulare, nu ezita să ne contactezi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *