Expoziții/Târguri Expoziționale

Inbound Marketing în Cadrul Târgurilor Expoziționale

Inbound-Marketing-in-Cadrul-Targurilor-Expozitionale-formtex

Pregătirea pentru un târg expozițional nu începe cu o lună înainte. Nici cu două luni înainte. De fapt, poate dura de la șase luni până la un an de planificare pentru a o face corect. Marketingul în cadrul expozițiilor comerciale este un proces foarte strategic. Trebuie să determini strategia și mesajele bradului tău și să te asiguri că totul este aliniat la obiectivele de marketing ale business-ului. Aceasta include toate promoțiile online și offline, precum și toate materialele și cadourile pe care le distribui. Nu este o sarcină simplă și nu toate târgurile expoziționale sunt la fel, dar în acest articol, aș vrea să îți prezint cum poți promova standuri expoziționale prin inbound marketing.

Setează obiectevele târgului expozițional

În general, campaniile de marketing ar trebui să ajute afacerea ta să atingă obiective și valorile specifice. Târgurile expo nu sunt diferite. Expozițiile comerciale reprezintă o oportunitate de a genera lead-uri de calitate, de a răspândi brandul și de a îndeplini și celelalalte obiective. Obiectivele marketingului pentru expoziții comerciale pot include:

  • O creștere a clienților potențiali și a vânzărilor noi
  • O creștere a traficului organic și direct
  • O creștere a urmăririi rețelelor sociale
  • O creștere a numărului de abonați de e-mail și/sau blog

Pe măsură ce vei stabili obiectivele, asigură-te că ai acces la datele care permit urmărirea valorilor din cadrul obiectivelor. Asigură-te că sistemul tău de marketing poate măsura aceste canale și poate oferi conducerii dovezi despre performanța evenimentului la care urmează să participi.

Iedntifică acțiunile clare ale potențialilor clienți

Odată ce ți-ai stabilit obiectivul și decizi ce valori vei folosi pentru a urmări progresul, va trebui să-ți dai seama cum să ajungi acolo. Care vor fi mijloacele de a-ți atinge obiectivul? În timp ce creezi strategia, gândește-te și la îndemnul potrivit pentru acțiune (CTA-call-to-action). Butoanele de acțiune ar trebui să fie integrate în fiecare aspect al strategiei tale. Ia în considerare rolul CTA în toate, inclusiv semnele, pagina de destinație. Un call to acțion/buton de acțiune este o imagine sau un text sau un buton care îi determină pe vizitatori să ia măsuri, cum ar fi să se aboneze la newsletter, să vizualizeze un webinar sau să solicite o demo de produs.

CTA-urile ar trebui să direcționeze oamenii către paginile de destinație, unde puteți colecta informațiile de contact ale vizitatorilor în schimbul unei oferte de marketing valoroase. În acest sens, un CTA eficient are ca rezultat mai mulți clienți potențiali și conversii. În cadrul expozițiilor comerciale, ca și în toate celelalte campanii de marketing, îndemnul rămâne elementul cheie care conectează obiectivul tău de marketing cu mijloacele potrivite pentru a-l atinge.

CTA ar trebui să aibă un impact de durată. Când oamenii participă la o expoziție comercială, ei pot fi prinși de moment și pot părea încântați de brandul tău și ceea ce oferă acesta. Cu toate acestea, când pleacă, acea emoție se poate zgudui. Dacă CTA îi aduce înapoi pe site-ul companiei după expoziție, este mai probabil să-i transformați din participant la expoziție într-un client potențial și apoi într-un client. De aceea, CTA ar trebui să fie peste tot.

În următorul articol îți vom prezenta și modalități prin care îți poți promova brandul prin intermediul inbound marketing-ului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *